Известие

Collapse
No announcement yet.

Предстояща покупка на 166-ца

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Още от мен,задното гърне много гърми и май е за смяна.Проверих в AXM-а но няма.Къде да търся?
    Също така при натискане на спирачката ми се струва че педала има много луфт,но това ще се провери.Мислех че с тези по голями спирачни апарати и дискове ще спира по добре от JTD-то,но не е така и явно имо проблем.

    Comment


    • Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
      Още от мен,задното гърне много гърми и май е за смяна.Проверих в AXM-а но няма.Къде да търся?
      Също така при натискане на спирачката ми се струва че педала има много луфт,но това ще се провери.Мислех че с тези по голями спирачни апарати и дискове ще спира по добре от JTD-то,но не е така и явно имо проблем.
      Може да си сложиш друго гърне, да се завари старото или да свалиш от някоя разпарчетосана. Относно спирачките, най-добре първо си смени спирачната течност, тази процедура си върви с едно хубаво обезвъздушаване и често се случва да си вземеш колата с много по-вдигнат педал Другото са стандартните профилактики по спирачките - раздвижване и т.н.
      sigpic
      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

      Comment


      • Да ще пробвам първо със смяня на спирачната течност и обезвъздушаване и ще видя какво ще стане.Едно въпросче за маслото,сега колата е с 5/40 което е на 1000 км. това става ли или да наливам 10/60?

        Comment


        • Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
          Да ще пробвам първо със смяня на спирачната течност и обезвъздушаване и ще видя какво ще стане.Едно въпросче за маслото,сега колата е с 5/40 което е на 1000 км. това става ли или да наливам 10/60?
          Аз до колкото разбрах става въпрос за 3,0, него го дават с 10W40 значи не му е проблем и 5W40 - в случай, че колата е перфектна и няма излезли от допуск луфтове по валове и т.н. Ако си и много голям мераклия намери някой да ти измери налягането на маслото на напълно загрял мотор на празен ход и на 5000об, ако има на празен ход поне 2 бара няма проблеми. На обороти трябва да е поне 3. Това са минимални стойности, дори и около тях лично аз бих избягал на по-гъсто масло, щото като навъртиш с това масло примерно 8хил.км стойностите може да станат други. Отделно винаги има шанс да изтрака с новото масло, ако на старото му е правена черна магия преди продажбата. Абе хакай му 10W60 или 15W50, ако не ти се занимава с глупости.
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • По-скоро 5В50 или 10В60. Все пак го дават да се сменя на 20000км. На 15В50 ми се струва, че са му множко 20000км
            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
            Opel Astra J
            ex:
            Alfa Romeo 164 2.5TD
            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

            Comment


            • Сега ще покарам с това масло и на другта смяня ще налея 10W60.
              Намерих задно гъне но е от 2.5,дали е същото като но 3.0?

              Comment


              • Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                Да ще пробвам първо със смяня на спирачната течност и обезвъздушаване и ще видя какво ще стане.Едно въпросче за маслото,сега колата е с 5/40 което е на 1000 км. това става ли или да наливам 10/60?
                На моята 156 2.5 досега съм слагал само 10w60 масла , но в никакъв случай не бих я карал повече от 10 000 км с такова.
                ...

                Comment


                • Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                  Сега ще покарам с това масло и на другта смяня ще налея 10W60.
                  Намерих задно гъне но е от 2.5,дали е същото като но 3.0?
                  Същото е. Все пак виж де.
                  sigpic
                  156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                  "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                    Намерих задно гъне но е от 2.5,дали е същото като но 3.0?
                    Според EPER са 2 вида:

                    V1 (M10 ,M15 ,M16 ) V1 SEDAN 98
                    M10 2500 V6 24V
                    M15 3000 V6 24V
                    M16 3000 V6 24V BRA C.A.

                    задно гърне - 60656309
                    -----------------------------
                    за всички други 2.5 и 3.0:
                    задното гърне е 60672046
                    ...

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                      Сега ще покарам с това масло и на другта смяня ще налея 10W60.
                      Намерих задно гъне но е от 2.5,дали е същото като но 3.0?
                      Колега, дал си не-малко пари за кола, смени си маслото с хубаво 10W-60 за да ти е мирна главата. Имаш ли гаранция, че е на малко километри това, с което си в момента?

                      Comment


                      • Да така е но първо ще я регистрирам и после ще го сменя.
                        По шасито ли да проверя дали задното гърне на моята и на 2.5 са еднакви?

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                          Да се похваля V6-a е вече при мен.Първи впечатления,върви добре,няма тягата на JTD,но пък над 4000 оборота ставе лудница.Прави ми впечaтление че май е малко по вдигната отзад спрямо JTD,но мога и да се бъркам,защото гуммите са поизносени.Елементите по таблото трябва да се оправят,че са гадни,знаете как ставaт.Някъде имаше такава тема и ще потърся,ако някои даде линк ще бъда благодарен.
                          Тези дни ще направя снимки и ще ги кача.
                          То хубаво ...ама никой не ти чистити новата придобивка....
                          Честито човече...със здраве да си я връткаш...Колицата е супер...2.5 v6 ... супер...По на татък 3.2 ти пожелавам си вземеш.Аз съм фен на големите кубатури двигатели....На скоро си купих и 5700 куб американски мускол ... никви турбини не го дигат пред мощния двигател с голям въртящ момент....или разбирасе 2.4 jtd ... тва е истината.
                          Честито...!!

                          Comment


                          • Мерси колега.Иначе колата е 3.0 24V 226 кончета.

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                              Мерси колега.Иначе колата е 3.0 24V 226 кончета.
                              Ще е интересно да кажеш коя върви повече примерно от 100 до 200 и колко секунди е разликата. Чисто любопитство Поне ще е меродавно щом имаш и двете, ще си безпристрастен. Честито!
                              sigpic
                              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                              Comment


                              • Честито и от мен! Със здраве да си я караш и много немски талиги да накажеш.
                                1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                                Comment

                                Working...
                                X